Quan medeix exactament aquesta llibreta? Des
d’un punt de vista físic cap de les respostes anterior és correcta, ja que,
aquesta mesura depèn d’un aparell mètric el qual ja té un error en la mesura. Si
ho mirem des d’un punt de vista atòmic, les particules que formen la llibreta
estan amb continua vibració, per tan la mesura canvia.
Tot i així, si ho mirem amb un pensament
idealista direm que la realitat és una idea que ens fem amb el coneixement, que
ens fem a partir dels sentits, així doncs si amb la vista percebem la mesura,
podem dir que és real. Però tothom percep les coses amb els seus propis sentits
i es fan idees sobre aquella llibreta diferents, vull dir, d’una mateixa
llibreta poden haver-hi diferents realitats (17,3-17,4-17,5...), una per cada
persona i normalment aquesta situació porta al conflicte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario