domingo, 24 de febrero de 2013


BELLESA O SOL·LITUD?





En veure aquesta imatge, podem pensar en lo maca que és, els seus colors intensos i per tant el fet de destecar per sobre d'altres no tan vistoses o maques. Mentre que per l'altre banda, en veure la fotografia podem pensar en lo sola que es troba aquesta flor. Allunyada de les altres i per tant el seu aspecte no queda realçat per falta de "companyia".
Realment qualsevol de les dues ideas podria ser totalment acceptada i vàlida només pel fet de ser argumentada i per la percepció que té cada persona del que els seus sentits l'informen. Cada una d'aquestes idees que es podrien manifestar per part de qualsevol individu, tenen molt a veure amb la situació d'aquest i el seu estat d'ànim. Ja que per exemple algú que es troba sol o està passant per un moment difícil segurament li seria més difícil interpretar la imatge com una exemplificació de bellesa i es decantaria per pensar en lo sola que es pot trobar aquesta flor.
Mentre que per algú altre el que cridaria més l'atenció seria el seu aspecta i per tant ho podria relacionar amb experiències positives o estats d'ànim. Mentre que per algú amb gustos diferents podria valorar la flor com una entre moltes i per tant la seva classificació no seria tant positiva com l'anterior. Per tant podem dir que no només la realitat depen de la percepció de cadascú segons els sentits, sinó pels gustos, experiències viscudes, l'educació rebuda, el lloc de naixement, situació social, etc..
Finalment, expressar que no es poden realitzar judicis per les conductews de les persones sense saber abans la situació que ha provocat aquella acció o conducta. Encara que això no vol dir que hem d'assegurar la noster convivència i per tant es necessita un organisme encarregat de dictar les pautes necessàries i aplicar les conseqüències necessàries perquè realment existeixi aqusta convivència de respecte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario