domingo, 24 de febrero de 2013

Superheroïnes.


En veure aquesta imatge la majoría de gent deu haver pensat: "Mira, unes noies vestides de superman per carnestoltes, que originals". Però quan jo miro aquesta imatge m'adono que hi ha molt més darrere les noies vestides de superheroïnes. S'amaguen set persones diferents, úniques, molt valuoses. Cadascuna individualment pot ser d'una manera o altre, més guapa, més alta, més simpàtica, més extrovertida, més riallera... I així podría continuar dies sencers, però el que realment veiem nosaltres quan estem juntes és una altre cosa. Juntes som imparables, ningú ens atura, hi ha un vincle entre nosaltres que per molt que estem enfadades no és pot trencar. Aquesta imatge per mi, representa una unió importantíssima. Una unió que fa que se t'oblidin els problemes quan estem juntes, que ens surti el instint assessí quan algú intenta ofendre a una de les nostres, que sempre tinguis la certesa que quan tinguis un problema t'ajudaran passi el que passi. No importa si està plovent o nevant, saps que si ho necessites allà estaran. En definitiva, no cambiaria per res del món aquestes noies. Com bé he dit abans, cadascuna és diferent i per això es especial. Quan estem juntes ens es igual qui miri, farem les tonteries que calgui fer per passar-s'ho bé. Això està clarament reflexat a aquesta fotografía. A la majoría de gent li faria moltíssima vergonya disfrassar-se de superman per carnestoltes però a nosaltres ens era igual si ho feiem juntes. Juntes tot és diferent i tot és més divertit a la vegada! Diuen que els amics de veritat es conten amb els dits de les mans i jo n'estic segura. Qui té un amic té un tresor, i em sento molt afortunada de tenir-ne sis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario